ChristenUnie Campagneavond in Groenhorstcollege Ede

Fractievoorzitter Pieter Plugdonderdag 17 februari 2011 11:46

De ChristenUnie campagneavond wordt vanaf 20.00 uur gehouden in het Groenhorstgebouw aan de Zandlaan in Ede. Belangstellenden zijn vanaf 19.30 uur welkom voor koffie of thee. Behalve Plug zijn de Edese kandidaten Peter van 't Hoog (oud-wethouder), Piet van Meijeren en Han Schipper aanwezig. ChristenUnie-gedeputeerde Annelies van der Kolk komt eveneens langs.

ChristenUnie heeft de meeste Edese kandidaten op de lijst staan voor de Provinciale Staten-verkiezingen van 2 maart. Uit een recent eerste peiling in opdracht van Omroep Gelderland uitgevoerd door onderzoeksbureau Tangram blijkt dat de ChristenUnie het in de peilingen goed doet.

De afgelopen jaren heeft de gemeente Ede veel ondersteuning gehad van de provincie Gelderland, constateert ChristenUnie. Op financieel gebied heeft de provincie niet alleen fors bij gedragen aan de ontwikkelingen rondom de spoorzone (30 miljoen euro), maar ook aan de ontwikkelingen op het gebied van natuur en landschap, zoals de Doesburgerbuurt en het Binnenveld en de isolatiesubsidie voor bestaande woningbouw en de bouw van de energieneutrale woonwijk op het Enka-terrein.

ChristenUnie-lijsttrekker Pieter Plug legt vanmiddag een werkbezoek af aan Ede, is onderneemr te gast bij Burgemeester v.d. Knaap, Cultura, fam. Top in Wekerom en bij de Schaapskudde..

Reacties op 'ChristenUnie Campagneavond in Groenhorstcollege Ede'